Dažniausiai užduodami Klausimai
Žemiau pateikiami klausimai, kuriuos dažnai turi klientai. Pirmasis klausimas yra labiausiai paplitęs
Kaip ilgai užtrūks mano įrenginio remontas?
Daugumą gedimų remontuojame nuo 30 minučių iki trijų dienų. Jei reikia užsakyti dalis, paprastai mes galime pristatyti šias dalis kitą darbo dieną. Suprantame, kaip sunku būti be jūsų kompiuterio ar bet kokio kito įrenginio, ir mes visada stengsimės, kad tai būtų kuo greičiau.
Kiek kainuos mano remontas?
Mes visada pasiūlysime fiksuotą kainą už remontą, pavyzdžiui, jei jūsų nešiojamojo kompiuterio ekranas turi būti pakeistas, mes suteiksime jums bendrą kainą už darbą prieš pradedant. Nenorime, kad jūs turėtumėte nemalonių staigmenų; norime, kad jūs tiksliai žinotumėte, ką kainuos jūsų remontas, kol baigsime darbą.
Kodėl turėčiau rinktis būtent Jūs?
Asmeninio aptarnavimo teikimas yra mūsų srities viršus; tiesiogiai kalbėsite su asmeniu, dirbančiu su Jūsų priduotu įrenginių, kad galėtumėte išsamiai žinoti visą situaciją. Greitai aptarnaujame savo klientus, mes nieko neperduodame paslaugų centrams ir mes nepateikiame 5+ dienų remonto darbams. Mes nekainuojame jokių išankstinių išlaidų, mokate tik už detales ir darbą, jeigu Jūs juo esate patenkintas.
Ar galite pakeisti įtrūkusius ar sugadintus nešiojamojo kompiuterio ekranus?
Absoliučiai! Mes visą laiką remontuojame nešiojamojo kompiuterio ekranus ir tai yra daug pigiau nei pirkti naują nešiojamąjį kompiuterį. Susisiekite su mumis, kad galėtumėte gauti greitą atsakymą. Mes turime daugybę nešiojamųjų kompiuterių ekranų vietoje ir paprastai galime pakeisti jūsų ekraną tą pačią dieną!
Esu susirūpinęs dėl mano duomenų, ar tai saugu?
Visada rūpinamės jūsų duomenimis. Mes laikomės Duomenų apsaugos įstatymo ir visi mūsų turimi duomenys yra griežtai konfidencialūs. Mes dirbame su daugeliu vietinių įmonių, įskaitant advokatus ir gatvių parduotuves, ir suprantame, kokie yra svarbūs asmens duomenys. Visi saugomi kliento duomenys visada saugomi slaptažodžiu ir šifruotu formatu. Jei įmanoma, visada rekomenduojame, kad prieš atlikdami bet kokius darbus atliktumėte atsarginę kopiją visų jūsų kompiuteryje turimų duomenų arba, jei reikia, galite aptarti tai su mumis.
Ar specializuojates kažkokiam vienam telefono modeliui?
Mūsų serviso meistrai pataisys betkokį Jūsų prietaisą iš betkokio gamintojo. Bet turime labai didelę patirtį taisant Apple įrenginius.
Ar yra prasmė klijuoti papildomą ekrano plevelę?
Mes rekomenduojame klijuoti apsauginį stiklą ant ekrano. Daugeliai atvėjais tai labai saugo Jūsų pinigus.
Ar turite atsarginių dalių savo sandelyję?
Šiuo metu pasaulyje yra tūkstančiai skirtingų technologijų modelių. Nėra logiška laikyti visų jų dalių savo sandėlyje. Mūsų sandėlyje yra atsarginės dalys, skirtos pagrindiniams, populiariausiems Apple, Samsung, Lenovo modeliams. Jei kai kurios dalys nerandamos sandėlyje, mes jas surasime ir pristatysime sekančia darbo diena.
Turėjau tik sudaužytą ekraną, o viskas kitas dirbo gerai. Kodėl, išardžius, telefonas nustojo veikti?
Taip yra dėl to, kad dėl smūgio gali būti pažeistos ne tik kai kurios išorinės prietaiso dalys (jutiklinis ekranas, dėklas, ekranas), bet ir jos vidinės dalys. Ant jų gali būti suformuoti mažos mikro įtrūkimai, arba gali atsirasti plonos dėmės. Prieš išardydami visa tai gali veikti stabiliai, tačiau po išardymo ir gilesnės diagnostikos gali atsirasti gilesnė žala.