Telefonų remontas – itin reikalinga paslauga, kuria kiekvienais metais naudojasi daugybė žmonių. Yra sakoma, kad geri telefonų meistrai darbo turi visada. Jeigu įvyko vienas ar kitas telefono gedimas, kiekvienas žmogus nori, jog jo išmanusis įrenginys būtų kuo greičiau suremontuotas. Taip pat aktualu, kaip sutaupyti.
Jeigu telefonas pažeistas vandens, nedelsdami vežkite remontuoti
Jei ant savo telefono išpylėte kokio nors skysčio, jį nuvalėte ir telefonas vis dar veikia, atrodo, kad viskas gerai. Manote, kad nereikia jo vežti pas meistrus, nes vanduo ar kitas ant telefono patekęs skystis jo nepažeidė. Tačiau patariama nerizikuoti ir vis tiek parodyti telefoną meistrams. Galbūt yra pažeidimų, kurių pasekmės bus matomos tik po kažkiek laiko. Žinoma, pasitaiko atvejų, kai taisykloje dirbantys meistrai išardę telefoną nepamato jokių pažeidimų, nors jų yra. Tačiau tokia tikimybė yra minimali. Tad nerizikuokite, nes kuo ilgiau telefonas bus šlapias, tuo didesnė žala jam gali būti padaryta, tuo brangesnis bus remontas.
Patys spręskite įkrovimo problemas
Geriausias būdas sutaupyti pinigų mobiliojo telefono remontui yra tai padaryti patiems. Be abejo, prieš imdamiesi tokio darbo, turite adekvačiai įvertinti savo galimybes. Geriau nepradėti savarankiškai remontuoti nei pradėjus nežinoti, kaip užbaigti. Tikėtina, kad pridarysite savo įrenginiui daugiau žalos negu gausite naudos.
Jeigu neveikia įkrovimo prievadas, pirmiausia išjunkite telefoną ir, jei įmanoma, išimkite bateriją. Naudokite mažą ne metalinį įrankį, pavyzdžiui, dantų krapštuką, kuriuo švelniai patraukite kortelę, esančią telefono USB prievado viduje. Įdėkite bateriją atgal ir įjunkite telefoną iš naujo, kad patikrintumėte, ar krovimo problema išspręsta.
Sekite akcijas bei nuolaidas
Būtinai sekite įvairias telefonų taisyklas socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram, Twitter ir kt.), nes jos savo sekėjams dažnai siūlo įvairias nuolaidas, taiko specialias akcijas. Taip pat naudinga prenumeruoti jų naujienlaiškius.
Rinkitės taisyklas, siūlančias nuolaidas
Niekas nėra apsaugotas nuo nekokybiškų remonto paslaugų. Netinkamai, ne iki galo sutaisytas telefonas tikėtina netrukus vėl suges. Ir vėl teks mokėti už remonto paslaugas. Norint to išvengti, specialistai pataria kreiptis į tuos remonto centrus, kurie siūlo garantiją. Garantijos laikas gali skirtis – kai kurios taisyklos suteikia 90 dienų, kitos siūlo metų garantiją. Pats garantijos laikas nėra itin svarbus. Svarbiausia, kad ji iš viso suteikiama. Tai reiškia, jog telefonų taisykla garantuoja už savo atliktų darbų kokybę, prisiima atsakomybę.
Svarbu – kokybiškos dalys
Rinkdamiesi telefono taisymo saloną, pasidomėkite, ar jie remontui naudoja kokybiškas dalis. Juk jūs nenorite, kad atsiėmę savo išmanųjį po remonto, neilgai trukus vėl turėtumėte vežti šalinti gedimus. Šiuo atveju patariama labai netaupyti, nes, anot žinomos patarlės – skūpus moka du kartus. Geriau vieną kartą už remontą sumokėti daugiau, bet gauti kokybišką paslaugą ir vėliau ilgai džiaugtis puikiai veikiančiu telefonu.
Geriausias sprendimas – nuvykti į telefonų taisyklą ir pasikalbėti su ten dirbančiu specialistu. Paklauskite, iš kur jie gauna atsargines telefonų dalis (t.y. kokie yra jų tiekėjai), ar suteikiama garantija ir pan. Jeigu į visus klausimus telefonų taisyklos darbuotojas atsako profesionaliai, reiškia jis išmano savo darbą, tad čia galite saugiai palikti telefoną remontui. Nebijokite klausti, išsiaiškinti visus niuansus. Juk klientas – visada teisus.
Tiesą sakant, jeigu jūsų telefono garantinis laikotarpis jau pasibaigęs, galite jį remontuoti vietinėje taisykloje, o ne telefono gamintojų remonto centruose. Tikrai rasite tokią taisyklą, kurioje jūsų išmanusis bus suremontuotas kokybiškai ir už mažesnę kainą.